buscar

Seu electrònica (gestions on-line)

Seu electrònica

La Seu electrònica és l'extensió de l'oficina d'atenció ciutadana virtual (OAC) de l'Ajuntament de Segorbe i integra els serveis electrònics que són accessibles, sense limitacions de temps i amb total seguretat.

Quins serveis s'ofereixen en la Seu electrònica?

Vostè pot realitzar les operacions següents:
- tràmits personals "on-line"
- consulta de dades de rebuts, registre, calendari fiscal, tota interacció amb el nostre registre d'entrada i sortida des de 1999.
- També pot obtenir volant d?empadronament on-line i verificar l'autenticitat d'un document electrònic emès per nosaltres.
- Documents electrònics: demanar un certificat d'inscripció padronal des de la secció de registre electrònic, obtenir un volant d?empadronament individual o col?lectiu des de la secció de consultes, a la secció del Padró d'Habitants.

El que vostè necessita per accedir:
Per accedir als serveis privats de la Carpeta Ciutadana, necessitarà tindre algú del següents certificats:
- DNIe, DNI electrònic
- CERES, certificat emés per la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre
- Certificat de ciutadà de l?ACCV (pot obtindres al mateix ajuntament)
- idCAT, certificat personal de CATCert


L’enllaç a la seu electrònica és:

https://sede.segorbe.es